حتی اگر موفقیت این برند لوکس ساعت بلافاصله بعد از تاسیس آن شروع نشده باشد، تاریخچه شرکت به یک داستان موفقیت امیدبخش برای سایر برندهای نوپا و جوان تبدیل شده است. با کمک استراتژیهای بازاریابی هوشمندانه و مفاهیم غیرمعمول، Hublot به «ستاره در حال ظهور» در میان ساعتسازان سوئیسی تبدیل شد. زمانی که هابلوت در سال 2008 به هلدینگ فرانسوی LVMH فروخته شد، فروش آن 200 میلیون فرانک سوئیس برآورد شد.
همهچیز درباره برند ساعت هابلوت؛ لوکس، جوانپسند و چشمنواز
03
خرداد